niedziela, 24 czerwca 2012

Klara.


Klara urodziła się 1 maja 2011 roku w jednej z mazowieckich hodowli.
Jest miniaturowym sznaucerem maśći pieprz i sól.
30 czerwca 2011 trafiła do naszego domu. Przez ten niecały rok wiele się od niej nauczyłam.
Między innymi cierpliwości, której mi brakowało od lat.
Dzięki pełnemu zaangażowaniu i motywacji z obu stron, nauczyłam ją kilku komend:

  • siad
  • leżeć
  • daj łapkę
  • piątka
  • poproś
  • zostaw/fe
  • zostań
  • buźka
  • do mnie!
Do jej ulubionych zajęć należą długie spacery, aportowanie i  zabawa piłeczką.
Bardzo lubi także zabawy z psimiprzyjaciółmi :)
Nienawidzi szczpień, wizyt u Pana Doktora i zbiorników wodnych.
Powyżej - fotografia zrobiona na tle jeziora, lecz łatwo nie było jej przekonać, by znalazła się przy jego brzegu :)


4 komentarze:

  1. O, widzę u Klarinki kolejne podobieństwo do Ruterka. :) Chłopaczek również stroni od zbiorników wodnych, o ile nie noszą zaszczytnego miana miski lub kałuży, z której można się nachłeptać. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę przyznać,że do kałuż Klara się stopniowo przekonuje,szczególnie latem :D

      Usuń
  2. Dotarłam do pierwszego posta. Było warto :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!

Najchętniej czytane w tym miesiącu