sobota, 6 października 2012

Jesienna Krajowa Wystawa Psów Rasowych Kępice 2012



  Cóż, jesień dzisiaj nie pokazała się ze swojej najlepszej strony. Od samego rana padał okropny deszcz, psiaki na wystawie były ubrane w różnego rodzaju kombinezoniki przeciwdeszczowe.
Mimo to dotrwaliśmy aż do samego końca, gdzie triumfowały m.in. sznaucery.
Zyskałam kilku nowych kolegów, m.in. bernardyna, berneńczyka, doga niemieckiego,  bouviera,
cavalierka ( i to kilka), posokowca, czernysza, buldożka francuskiego oraz ślicznego sznaucera olbrzyma pieprz i sól o imieniu, którego (tradycyjnie) nie zapamiętałam.























Pozdrowienia!

12 komentarzy:

  1. Mimo deszczu wystawa, chyba się jednak udała :P

    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż mi serce stanęło jak zobaczyłam Maltańczyki <3

    Pozdrawiamy !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maltańczyków było sporo, chyba najwięcej po yorkach :)

      Usuń
  3. Szkoda, że pogoda nie dopisała. Chciałabym kiedyś zobaczyć na żywo jakąś wystawę, ale jednak dla mnie przyjemniejszy jest raczej wyjazd na zawody.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie miałam okazji być na jakichkolwiek zawodach, lecz sądzę, że to także świetna zabawa. Może nadarzy się kiedyś jakaś okazja do zobaczenia zawodow :)

      Usuń
  4. Wszystkie psiaczki są przepiekne.Tak wiele ras w jednym miejscu to prawie RAJ!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. U nas też deszczowa pogoda :(
    Pieski z wystawy są cudowne .
    Pozdrawiamy A&K

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!

Najchętniej czytane w tym miesiącu