niedziela, 24 marca 2013

Śpiewanie nowym hobby


Mamo, ja chcę TEGO ptaka!
Daj mi TEGO ptaka!



12 komentarzy:

  1. Niestety nie mogę obejrzeć filmiku ...
    Ale po tytule sądzę, że jest niezły ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie wszystko się wyświetla, być może jakiś chwilowy błąd ;)

      Usuń
    2. http://www.youtube.com/watch?v=_U-BanY4J4o - link do YT.

      Usuń
  2. - Są, są i ja chcę tam do nich iść! XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Hehe fajny filmik :P
    Moja sunia nie specjalnie reaguje na ptaki, chyba że latem jak są na polu wrony to na nie biegnie ;D
    Pozdrawiam M&F

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha :D
    Jak mogłaś Klarci nie dać tego ptaka?! ;C

    OdpowiedzUsuń
  5. No to do X-Factor!
    Wyrodna matka, nie da dziecku się pobawić:P

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej też prowadzę blog o psie , ja na razie dopiero zaczynam ,ale mam nadzieję ,że ci się spodoba ,liczę na rewanżyk (jeśli chcesz możemy się polecić) : ) www.wako.cba.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!

Najchętniej czytane w tym miesiącu