sobota, 2 lutego 2013

Dekalog sznaucera





DEKALOG SZNAUCERA :

1. Jestem psem o dużym temperamencie.
2. Kocham ruch,spacery 10 minutowe mnie nie satysfakcjonują. 
3. Na spacerach nie lubię się nudzić, lepiej żebyś pobawił się ze mną albo dał mi jakieś zajęcie w przeciwnym razie sam sobie coś wymyślę ,ale Tobie może się to nie spodobać.
4. Nie jestem psem, który da się pogłaskać każdemu. 
5. Uwielbiam skakać na wysokość twarzy.
6. Bardzo kocham dzieci, ale nie toleruję ciągnięcia za brodę.

7. Z reguły jestem posłusznym psem, lecz nie lubię monotonnego szkolenia, na treningach obowiązkowo powinny     się pojawić smakołyki.

8. Jestem dobrym stróżem, ale nie zamierzam Cię bronić. 
9. Piłeczki to moje ulubione zabawki, udostępnij mi je w dużej ilości.
10.Gdy będzie Ci smutno przyjdę położyć się koło Ciebie i wysłucham Cię.Możesz na mnie liczyć!










14 komentarzy:

  1. Świetny Dekalog! :D
    Muszę przyznać, że niektóre punkty odnoszą się też do Flopki. ;)
    Pozdrawiamy E&F.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczny dekalog! Naprawdę mi się podoba :D
    Ciekawe punkty, a niektóre z nich opisują również Leona :P
    Pozdrowieani

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha pomysłowe ;)
    Do mojego Bacy odnosi się numer 2,7 i 9 :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny dekalog... hue hue hue, pomysłowe, musze przyznać. xD 1, 2, 3, 5, 7, 8, 9 i 10 opisują moją Lenkę, hue hue hue

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba każdy pies ma swój dekalog. Ten jest świetny i na pewno dobrze odnosi się do sznaucerów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny dekalog.! ;)
    Bardzo pomysłowe i pasuje właśnie do Sznaucerków ;)

    Pozdrawiamy :*

    OdpowiedzUsuń
  7. U mojego sznauca zupełnie nie sprawdza się punkt szósty. Od dzieci Kochaś stroni, gdy ma możliwość, trzyma się od nich z daleka, choć pogłaskać się da (jak już nie ma wyjścia :P). Ale cóż, co sznaucer, to inny typ. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Regulamin" został stworzony nie tylko dla Klary, ale dla wszystkich sznaucerów,a trochę ich znam. Liczy sie ogół, jednak wiadomo ,że wyjątki się zdarzają :D

      Usuń
  8. Podobnie do mojego, choć to Westie:D Ciekawy pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hehe, Fajny pies.:) Ciekawy blog, obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  10. Hah, prawdziwy dekalog. :D
    Śliczny pies i tło. ;3
    + obserwuję.

    Pozdrawiamy, Sandra & Miki.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!

Najchętniej czytane w tym miesiącu