piątek, 8 lutego 2013

Zimowa sielanka


Znowu mamy zimowe dni, temperatura nie jest zbyt niska, w ciągu dnia wynosi od 0 do 2* , natomiast wieczorem następuje lekki przymrozek. Jako, że zazwyczaj dodaję dużo zdjęć, rozważałam możliwość założenia drugiego bloga ,na którym będą zamieszczane same zdjęcia, lecz na razie zrezygnowałam z tego pomysłu. To jest blog o Klarze, więc tu powinny znaleźc się wszystkie informacje i zdjęcia, prawda? Ogłaszam,że ten blog nie będzie fotoblogiem i wkrótce będą częściej się pojawiały informacje pisane, nie tylko sfotografowane. 
 Ostatnie dni ferii przebiegają pod znakiem piłeczki tenisowej, śniegu oraz wspaniałych, godzinnych spacerów. Na razie się nie zapowiada, aby zimowa aura miała się zmienić. 







































13 komentarzy:

  1. U mnie też napadało ! Super pościk!
    No fajny pomysł z fotoblogiem !
    Tylko troszkę za dużo zdjęc :)
    U mnie się zaczeły ferie :D
    pozdrowienia dla Klary :* i zapraszam do siebie :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie jestem do końca przekonana, co do założenia bloga z samymi zdjęciami. Ja lubię oglądać i dodawać dużo zdjęć tutaj, po prostu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Klara skacze na filmiku jakby frisbee miała złapać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na filmiku nie widsać, ale rzucam jej śnieg i usiłuje złapać go w pyszczek :)

      Usuń
  4. Ja tam lubię sobie poczytać, co i u kogo ostatnio się dzieje, więc cieszy mnie fakt, że naskrobiesz coś czasem. :) Fotki oczywiście super, ale dobrze jest wlać w bloga trochę duszy. ;)
    Klara fantastyczna, jak zawsze. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamiast pisać "u nas nudy", wolę dodać trochę zdjęć. Zresztą ja uwielbiam zdjęcia w każdej ilości, a piszę wtedy jak coś się dzieje interesującego ;D

      Usuń
    2. Nie no, bez przesady. Pisaniny "nic się u nas nowego nie dzieje", nie znoszę. -.- Jak może się nic nie dziać, jak zawsze się coś dzieje? Wiadomo, że wolę wpisy o czymś konkretnym, zamiast opisywania "dziś zjadłam śniadanie, potem ubrałam się i wyszłam z psem na spacer, a potem obiad i bla bla bla..."
      Ale serio, nie musi meteoryt spaść z nieba, żeby pojawił się powód do napisania czegoś. Wszystko zależy od inwencji, kreatywności. Czasem z zupełnie zwykłego dnia można wymyślić super pomysł na wpis. Właśnie za to cenię sobie ludzi piszących blogi i widzę jakikolwiek sens w takiej formie spędzania czasu.

      Usuń
  5. Ja podobnie jak Ty piszę wtedy kiedy jest o czym pisać albo ewentualnie jak znajdę jakąś rzecz do opisania :) Tak to albo nie dodaję postów albo tekst zastępuję zdjęciami ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie- zdjęciami .Sama czasem lubię wracać do starszych postów
      i przeglądam fotki.

      Usuń
  6. Ehh, czy tylko u nas nie ma śniegu ?!
    Najlepsze zdjęcie jak Klara o drzewo się "opiera" :D
    No i nie tylko wam kończą się ferie ... :(
    Pozdrawiamy !

    P.S - Może spróbujcie z frisbee ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na Frisbee Klara nie jest nakręcona, widząc śnieg zaczyna piszczeć i szczekać, a talerz porzucać można, ale poczeka aż spadnie, weźmie w pyszczek i leci dalej ;)

      Usuń
  7. U Nas też śnieg, choć dzisiaj mniej niż wczoraj.
    Ja bardzo lubię jak pojawia się tu dużo zdjęć Klary, w końcu jest co podziwiać - PS. Nie idzie oczu oderwać. :)

    Pozdrawiamy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, dla każdego coś dobrego ;)

      Usuń

Dziękuję za komentarz!

Najchętniej czytane w tym miesiącu