niedziela, 15 lipca 2012

Schronisko.

Witajcie!

Razem w moimi koleżankami Paulą i Olą byłyśmy pobliskim schronisku. Odwiedziłyśmy psiaki, zostawiłyśmy trochę karmy, wyprowadziłyśmy na spacer. Od dziś jesteśmy wolontariuszkami- miałyśmy pierwszy dzień w nowej pracy. Kilka zdjęć:


                                                           Mieszaniec Iwa.


                                                       Podczas spaceru.







                                                                   Kociaki :)




                                                              Iwcia :)









                                                 Z ok. 2miesięcznym psiakiem.



                                                         Paula z Arkiem :)






                                                    Arek z Bezimiennym.


                                                   Śliczny Shar Pei prawdopodobnie
                                                   dziś będzie w nowym domku.




Z dedykacją dla wszystkich wolontariuszy :)
Pozdrowienia dla Pauli  i Oli! Dzięki dziewczyny!

                     


5 komentarzy:

  1. Śliczne psiaki i kociaki :) Dobrze że jesteście wolontariuszkami bo takich co raz mniej ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj :) super,że jesteś wolontariuszem ja też chcę być ale czekam na odpowiedź czy mogę bo u nas jest od 16 lat a ja mam 15 w listopadzie :( zobaczymy może mnie przyjmą :) Pozdrawiam Ewa z Goldim :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie są dwie grupy od 12 lat i od 15, różnią się tylko obowiązkami :) Praktycznie każdy znajdzie coś dla siebie :)

      Usuń
  3. Zawsze szkoda mi piesków w schroniskach są takie biedne ;c
    Nie zasłużyły na taki los..
    Ale dobrze, że są ludzie tacy jak Wy którzy mogą i chcą pomagać :)
    Pozdrawiam i zapraszam do nas.
    http://whitesterrier.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteście Wielkie!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!

Najchętniej czytane w tym miesiącu